Informacja: PanBilet wykorzystuje pliki cookies oraz przetwarza dane na potrzeby swoich klientów. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Jak rezerwować i opłacać bilety?

Aby zamówić bilety, należy pod odnalezieniu interesującego wydarzenia dokonać wstępnej rezerwacji. W zależności od wybranego wydarzenia, rezerwacji można dokonać albo na miejsca nienumerowane (wybierając tylko ich ilość) albo na miejsca numerowane (wybierając konkretne miejsca na schemacie sali). Po wybraniu miejsc należy uzupełnić krótki formularz (podając swoje podstawowe dane), wybrać metodę płatności oraz zapisać zamówienie. Proces płatności jest w pełni zautomatyzowany, aby opłacić bilety należy postępować zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami - nie wolno nic samemu zmieniać czy dopisywać w generowanym przelewie. Po zaksięgowaniu płatności i w zależności od wybranej formy biletów, zostaną one wysłane albo drogą mailową w formie pliku PDF do wydruku, albo organizator wyśle bilety tradycyjne pocztą lub kurierem.

Kto jest sprzedawcą biletów i jak się z nim skontaktować?

PanBilet jest zautomatyzowanym systemem sprzedaży i nie jest on stroną sprzedającą bilety. Każde wydarzenie ma swojego organizatora i to tylko on w swoim imieniu dystrybuuje bilety dostępne w serwisie PanBilet. Nazwę organizatora można sprawdzić na stronie wydarzenia, a jego szczegółowe dane teleadresowe, wysyłane są mailowo po dokonaniu rezerwacji lub widoczne są w panelu klienta (w historii zamówień). W razie jakichkolwiek problemów lub pytań odnośnie dostępnego w sprzedaży wydarzenia, należy kontaktować się bezpośrednio z jego organizatorem.

Dlaczego nie wszystkie miejsca są dostępne w sprzedaży?

Jeżeli zdarzy się sytuacja w której spośród kilkudziesięciu rzędów na sali w sprzedaży dostępny jest tylko mały jej fragment to nie jest to błąd ani powód do niepokoju. Bardzo często organizatorzy nie udostępniają pełnych pul biletów do sprzedaży internetowej lub podzielona jest ona między kilka serwisów biletowych lub sprzedawców. W takiej sytuacji te same miejsca (numerowane) nie mogą byś dostępne w kilku kanałach sprzedaży jednocześnie. Zdarza się też czasami, że organizatorzy uwalniają kolejne pule biletów wraz z upływem czasu, dlatego warto na bieżąco śledzić dostępne w sprzedaży miejsca, choć zdecydowanie nie zalecamy czekać z planowaną rezerwacją.

Jak odzyskać zgubione bilety?

Możliwość ponownego otrzymania biletów jest zależna od organizatora oraz formy zamówionych biletów. Bilety elektroniczne można ponownie wygenerować i pobrać jako plik PDF w panelu klienta (konto klienta musi być założone na adres email przypisany do zamówienia). W przypadku biletów tradycyjnych duplikaty z reguły nie są wydawane, ale ostateczna decyzja zależy od organizatora z którym należałoby się w takiej sytuacji spróbować skontaktować.

Potrzebuję większą ilość biletów, jak je zamówić?

Każdy organizator wydarzeń, dystrybuujący bilety w PanBilet, samodzielnie ustawia limity dostępnych do rezerwacji w jednym zamówieniu biletów. W przypadku większych zamówień należy złożyć kilka rezerwacji oraz je od razu odpłacić, ponieważ nieopłacone rezerwacje mogą blokować możliwość zapisania kolejnych nowych.

Ile mam czasu na opłacenie biletów?

Limity te zależne są od indywidualnych ustawień organizatora wybranego wydarzenia. W trakcie zapisywania formularza rezerwacji, ma się kilka minut na jego zapisanie. Jeżeli procedura zapisywania rezerwacji nie zostanie zakończona w ciągu kilku minut to zostanie ona anulowana, a wybrane miejsca ponownie trafią do sprzedaży. Po prawidłowym zapisaniu rezerwacji i w zależności od organizatora ma się od jednego do kilku dni na opłacenie biletów, a dokładny termin ważności rezerwacji zostanie wyświetlony po zapisaniu rezerwacji. Zalecamy wszystkie złożone rezerwacje opłacać od razu, aby uniknąć sytuacji w których nieopłacona na czas rezerwacja wygaśnie.
Abyśmy mogli lepiej dopasować wyświetlane wyniki, wybierz swój region :